ANKETA

ANKETA

Opýtali sme sa našich dodávateľov, partnerov a spolupracovníkov na našu snahu, vylepšovať čoraz viac naše služby a prístup k zákazníkom, aj na našu spoluprácu s nimi.

Zástupcovia vlastníkov
Michal Krebes, zástupca vlastníkov a domovník, Piešťanská 1 – 8, Černovská 6 – 11, Žilina:
Som domovým dôverníkom a zástupcom vlastníkov bytov pre približne 340 bytov.
So spoluprácou zamestnancov OSBD som maximálne spokojný. Riešili sme rôzne, každodenné i vážnejšie problémy:  vandalizmus, poruchy v bytoch, vykradnuté pivnice, poruchy výťahov, problémy s kanalizáciou, opravy vo vchodoch, výmeny svietidiel, prípravu písomných hlasovaní  a rôzne ďalšie...
Zúčastnil som sa výberových konaní na výmeny výťahov a rozvodov v bytových domoch, ktoré nám zabezpečilo bytové družstvo. Vždy som sa stretol s ústretovosťou a ochotou zamestnancov, napríklad v zákazníckom centre, podateľni, kanceláriách, pri výberových konaniach, osobných stretnutiach aj pri telefonickom kontakte. Dúfam, že dobrý pracovný vzťah s pánom Milanom Piliarom aj so zamestnancami bude pokračovať aj naďalej.

 

Ing. Ferdinand Kubof, zástupca vlastníkov, Fatranská 13 - 16, Žilina:

Základom dobre fungujúceho vzťahu medzi OSBD Žilina ako správcom  a  vlastníkmi bytov a nájomníkmi  je informovanosť a komunikácia. Zvyšuje dôveru v riadiaci a výkonný aparát družstva, prispieva k efektívnosti riadenia OSBD a k jeho prosperite, v prospech správcu, vlastníkov aj nájomníkov bytov. Predchádza tiež rôznym nedorozumeniam.

Z tohto dôvodu je správne, že správca sa snaží o rôznych oblastiach bývania informovať vlastníkov aj nájomcov komplexne: prostredníctvom webovej stránky, portálu Domovinky  a  portálu poschodoch.  

Zriadenie zákazníckeho centra zas umožňuje jednoduchšie, komfortnejšie a kultúrnejšie vybavovanie stránok. Zároveň sa zvýšila efektivita a produktivita práce na OSBD Žilina.

Treba zdôrazniť, že o informovanosť vlastníkov bytov sa svojím nezastupiteľným  podielom starajú aj domovníci a zástupcovia vlastníkov bytov:  Či už  svojím každodenným kontaktom alebo zvolávaním  vchodových a domových schôdzí. Zástupcovia vlastníkov zabezpečujú komunikáciu vlastníkov so správcom.

 

 

 

Dodávatelia:

Ing. Vanda Mravcová, Anteko: Je pre náš potešením spolupracovať so spoločnosťou, na čele ktorej stojí zodpovedný človek na pravom mieste, akým je pán Milan Piliar.
Počas rokov našej spolupráce oceňujem jeho dochvíľnosť a spoľahlivosť v komunikácii.
Na stretnutia prichádza nielen včas a s konštruktívnym riešením, ale navyše aj vždy pozitívne naladený.

 

 

Peter Horvát, korporátny bankár z SME pobočky v Žiline:

Žilinské OSBD je klientom ČSOB už od roku 2011, kedy v ČSOB založilo prvé účty pre bytové domy v správe.

S ohľadom na vývoj na finančných trhoch a celého bankového sektora, došlo v roku 2014 k celkovej zmene modelu a miesta obsluhy, s cieľom udržať čo najvýhodnejšie podmienky pre vlastníkov bytov a nebytových priestorov. Rok 2014 preto môžem nazvať aj prelomovým v našich vzájomných vzťahoch, a to hneď z viacerých dôvodov:

1) v ČSOB sme žilinské OSBD previedli do nového segmentu s novými kontaktnými pracovníkmi,

2) v spolupráci s internými útvarmi v ČSOB, bolo prelomené v tom čase začínajúce „nulové úročenie“ depozitných vkladov,

3) spolu s OSBD sme našli spoločnú cestu a akceptovateľné podmienky pre financovanie pomerne rozsiahlej obnovy bytových domov.

 

V medziach stále sa komplikujúcich podmienok a zväzujúcich pravidiel by to určite nebolo možné bez obojstranne korektného prístupu a hľadania tých najlepších riešení pre nášho spoločného klienta, ktorým sú v konečnom dôsledku vlastníci bytov.

Je rok 2022 a som hrdý na to, že takéto riešenia sa nám darí hľadať už dlhých 11 rokov.   

 

 

Miroslav Patlevič - konateľ spoločnosti Proservis Strážske, s. r. o.:

Oceňujeme ústretovosť a profesionalitu kolektívu bytového družstva pri príprave podkladov pre obnovu bytových domov, mnohokrát aj za hranicou bežných pracovných povinností.

Ako zástupca jedného zo zhotoviteľov spolupracujúcich s OSBD Žilina vidíme „z druhej strany“ ako prebieha celá agenda súvisiaca s transparentným výberom či už projektantov, zhotoviteľov a v neposlednom rade všetkých zainteresovaných, až do bezproblémového realizovania diela.

 

 

 

Tibor Krutil, Realitné služby RED:
Správcovia bytových domov boli vlastníkmi bytov vždy vnímaní ako nutné zlo, ktoré musia platiť z vlastných peňazí. Pritom ani poriadne nevedeli, aké majú práva, ani aké služby a v akej kvalite môžu za svoje peniaze očakávať.

Od roku 2011 sa nové vedenie najväčšieho žilinského správcu OSBD Žilina, rozhodlo celú situáciu zmeniť a zabojovať o dôveru svojich zákazníkov, ku ktorým sa dovtedy ako ku zákazníkom rozhodne nesprávalo. Otvorením zákazníckeho centra sa prístup k vybavovaniu stránok, čo úzko súvisí s našou prácou, razantne zmenil. Z nočnej mory sa prakticky zo dňa na deň zmenila návšteva OSBD na príjemnú návštevu s profesionálnym prístupom personálu. Rýchlo sme si zvykli na promptné vybavenie všetkých formalít pri prepise bytov pri jednom stole a zabudli na niekdajšie pobehovanie od dverí ku dverám.

V neposlednom rade musím pozitívne zhodnotiť, že tieto zmeny vyprovokovali aj konkurenčné spoločnosti a, k spokojnosti zákazníkov, OSBD sa podarilo rozhýbať dlhoročné stojaté vody v oblasti správcovstva. 

 

 

Váš názor nás zaujíma

Ak ste využili naše služby a čokoľvek ste na OSBD Žilina vybavovali, mohli ste od nás dostať e-mail s krátkym dotazníkom. Prosíme Vás o spoluprácu: vyplňte ho a ohodnoťte, ako sme vybavili vašu žiadosť či podnet, s ktorými ste sa na nás obrátili.
Váš názor nás zaujíma, pretože ako správca bytových domov chceme neustále skvalitňovať naše služby. V jednoduchom dotazníku sme vám položili 3 otázky o spokojnosti s: naším prístupom, rýchlosťou vybavenia a s odbornosťou zamestnancov, ktorí sa Vám venovali.
V našom prieskume v spolupráci so spoločnosťou DEKRA Development, s. r. o., využívame systém TARGETIS, ktorý funguje na webovej platforme. Je určený na získavanie spätnej väzby spokojnosti zákazníkov na prácu zamestnancov OSBD Žilina, bezprostredne po vybavení ich požiadavky.

Projekt má za sebou prvý rok a hodnotenie nám poslalo 829 zákazníkov, 14 % z nich pridalo aj komentár s poďakovaním, pochvalou či námetmi pre zlepšenie našej činnosti.
Vaše odpovede a podnety nám pomôžu pri adresnejšom a precíznejšom nasmerovaní služieb, ktoré poskytujeme. Stanete sa tak ich spolutvorcom. 

Prieskum je anonymný, a preto v nijakom rozsahu nedôjde k spracúvaniu vašich osobných údajov.