
Zákaznícke centrum v Rajci nefunguje dlho, no klienti už reagujú...
V zákazníckom centre, ktoré sme v Rajci otvorili 9. apríla 2025, vybavili do letných prázdnin 161 zákazníkov a vykonali 202 úkonov.
Zo zriadenia Zákazníckeho centra v Rajci majú radosť nielen vlastníci bytov.
Čo klienti najčastejšie riešili v júni tohto roka? Ročné vyúčtovanie nákladov za bývanie a platby za bývanie či zmeny predpisov. Ďalej žiadosti o vykonanie stavebných úprav bytov, žiadanky na opravy v bytoch a spoločných priestoroch domu, zmeny počtu bývajúcich osôb, mien, adries či dedičstvo alebo preplatenie drobného nákupu domovníkom a zástupcom vlastníkov.
Potreba zriadiť centrum vznikla, keď OSBD Žilina prevzalo do správy ďalšie domy v Rajci plus bytové domy s nájomnými bytmi Mesta Rajec a dve budovy Polikliniky Rajec.
„Som vďačná a spokojná, že tu máme zákaznícke centrum, pretože podchvíľou chodiť do Žiliny mi dávalo zabrať. Preto sem chodím pravidelne. A ak si neviem s niečím poradiť, našim nájomníkom v bytovom dome odporúčam, aby si to prišli vybaviť sem“, hovorí DOPLNÍME krstné meno... Dupkalová, zástupkyňa vlastníkov na Javorovej 3, 4 v Rajci a dodáva: „Myslím, že streda ako úradný deň nám zatiaľ v Rajci stačí. Je otvorené do 16. hodiny, a to vedia svoju agendu vybaviť aj pracujúci, aj tí, čo sú doma.“
Aké sú naše služby? Tu sú ďalšie recenzie:
„Úprimne a s uznaním by som chcel vyjadriť poďakovanie Obvodnému stavebnému bytovému družstvu Žilina za zriadenie vysunutého pracoviska Zákazníckeho centra priamo v priestoroch Klientskeho centra na Mestskom úrade v Rajci.
Tento krok vnímam ako významný prínos pre všetkých obyvateľov Rajeckej doliny, ktorých bývanie je v správe OSBD Žilina. Družstvo spravuje v našom regióne viac ako 1100 bytov v takmer 50 bytových domoch, ako aj budovy polikliniky – preto má takéto miestne zastúpenie veľký praktický význam.
Veľkou výhodou je aj pohodlná dostupnosť služieb priamo v Rajci, bez nutnosti cestovať do Žiliny, pričom platby je možné realizovať jednoducho – platobnou kartou podľa aktuálneho cenníka OSBD.
Z vlastnej skúsenosti aj na základe pozitívnych reakcií a návštevnosti klientov môžem potvrdiť, že služby zákazníckeho centra sú poskytované na vysokej profesionálnej úrovni. Pracovníčka centra je ochotná, ústretová a odborne pripravená pomôcť pri riešení rôznych záležitostí – od bežných platieb za bývanie, cez zmeny zálohových predpisov, potvrdenia či doklady, až po otázky týkajúce sa údržby bytových domov, stavebných úprav alebo poistných udalostí.
Tento projekt je skvelým príkladom praktickej spolupráce samosprávy s družstvom v prospech občanov. Ďakujem všetkým, ktorí sa o jeho zriadenie pričinili, a verím, že vysunuté zákaznícke centrum bude dlhodobo prispievať k spokojnosti a lepšiemu komfortu obyvateľov mesta Rajec a jeho okolia.“
Peter Hanus,
primátor Mesta Rajec
„Som spokojná, že odkedy je náš dom v správe OSBD Žilina, máme v Rajci aj zákaznícke centrum. Neviem si predstaviť, že by som musela zobrať auto a ísť do Žiliny, pretože s cestovaním by mi vybavovanie zabralo väčšiu časť dňa. Agendy nie je tak veľa, takže jeden stránkový deň v Rajci stačí a na to je zákaznícke centrum na Mestskom úrade veľmi vhodné.
Janka Habrunová,
domovníčka, bytový dom s mestskými bytmi Mesta Rajec, Hollého ul. 202
„Vynikajúci nápad. Jednoduchá, rýchla a komfortná služba. Konečne nemusím, ako zástupca vlastníkov, chodiť kvôli rôznym dokladom na OSBD do Žiliny a brať si kvôli návšteve Zákazníckeho centra v Žiline dovolenku. Všetko vybavím pohodlne v Klientskom centre v Rajci. Milá a ústretová pracovníčka je vždy nápomocná pri akejkoľvek požiadavke. Veľká spokojnosť.“
„Za seba, a dúfam, že aj za všetkých členov nášho družstva som rád, že sa podarila myšlienka otvoriť kanceláriu OSBD v našom meste. Kancelária sa nachádza v pekných priestoroch MsÚ. Poďakovanie patrí predsedovi OSBD p. Piliarovi a primátorovi Rajca p. Hanusovi. Verím, že kancelária bude využitá v prospech občanov mesta Rajec.“
„Veľmi príjemná skúsenosť s pani v kancelárii OSBD v Rajci. Ochotná poradiť a aj pomôcť pri písaní žiadosti. „
- Stránkové hodiny centra sú v stredu 8.00 – 12.00 a od 13:00 – 16:00 h. Počas jarných a letných prázdnin je zatvorené.
Kontakt: 041/555 33 52.
Dávame do pozornosti:
- poplatky súvisiace s vybavovanými úkonmi v zmysle cenníka a pri prevode bytu je možné zaplatiť len platobnou kartou.
- úhrada mesačných zálohových predpisov, vrátane nedoplatkov, je možná výhradne cez účet.